Thursday, August 25, 2011

Short update.

Pagi tadi ade sesi photo-shoot untuk bebudak sekolah aku - acare wajib tiap kali bile dah nak masuk hujung-hujung sesi persekolahan ni. Bukan main lagi diorang dok posing. Tiap satu kelas tu makan mase nak dekat setengah jam gak la nak dapatkan posisi yang betul dan manthop. Aku pun tak ketinggalan join sekaki bergambar. Istilah join sekaki digunakan kat sini sebab aku bukan guru kelas. Hehe. Saje nak buat kenang-kenangan dengan memurid kelas yang aku ajar tahun ni. So, here are the pics of my kids:-

 

4G

Science - 4 Gemilang

 

5C

English - 5 Cemerlang

 

Esok nak balik kampung dah. Rase kejap je dah nak habis Ramadhan. Sedih gak rase nak tinggalkan bulan 'istimewa' ni. Doakan perjalanan aku esok selamat. Begitu juge dengan pemandu-pemandu lain yang akan same-same berkelana di atas pelosok-pelosok jalan menuju ke desa kelak.

Indahnya beraya di desa.

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Batin.

2 comments:

  1. rasa2nyer mereka semua dah ada FB kan cekgoo.. ehehe

    salam aidilftri maaf zahir bathin wat cekgoo muzem yg hensem tewwww.. ehehe

    ReplyDelete
  2. en_me: Selamat Hari Rayerrr, en_me! :)

    ReplyDelete

Syukran jzk for your comments, readers!.