Monday, April 4, 2011

Destinasi Agung: Umrah Abah dan Kakyong.

AlHamdulillah, Abah dan Kakyong dah pun berangkat untuk menunaikan Umrah petang semalam around jam 3 petang dari KLIA. Dan, mereka berdua dah pun selamat tiba di Jeddah lebih kurang jam 12.17 tengah malam (waktu Malaysia). Kalau nak diikutkan itinerary Umrah kali ni, Abah dan Kakyong akan berada di Madinah selama 3 hari dan petang 6 April tu akan bertolak ke Makkah.

Abah, Kakyong

Syukur, mudah-mudahan urusan ibadah Abah dan Kakyong di sana dipermudahkan. Juga urusan ziarah ke tanah perkuburan Ash Sharaya – tempat Mak disemadikan 149 hari yang lalu. InshaAllah..

0

Mak, Mak sabar ye.. Tunggu kedatangan Abah dan Kakyong ye.. InshaAllah..”

5 comments:

  1. tiade ape yg dpt diluahkan mase peluk abah sebelum abah berangkat selain juraian air mate.."sampaikan salam sayang kat mak..amir rindu mak.."...Ya Allah, tempatkanlah mak di kalangan org yg beriman..al-fatihah..

    ReplyDelete
  2. @Amir: Amiiin.. InshaAllah, moga Mak tidur dengan aman kat sane..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah,insyaallah saya doakan next time cikgu dan adik bradik yang lain pula pergi... (mustapha)

    ReplyDelete
  4. @Iqa: :'(. Tiap kali sebak rindu pade Mak ni datang mesti terbayang juga arwah Mak Ende.. Dua insan yang lebih kurang sama karakternya.. Masih terngiang suare Mak We teresak-esak kat telefon masa call bagitau yang Mak Ende dah takde.. :'( Al-Fatihah buat mereka..

    @Mustapha: InshaAllah, syukran jzk!.

    ReplyDelete

Syukran jzk for your comments, readers!.